ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

16 Mayıs 2011 Pazartesi

ISRAR ETME ANNE ...


İpin ucunu biraz kaçırmış olabilirim ama herşey onun iyiliği için, ileride kilo problemi olmasın benim yaşadığım mutsuzlukları yaşamasın diye anlatıyorum zaman zaman...

Gerçi zor yemek yiyen bir yapısı var kızımın hatta bu ara normal kilosunun altına bile düştü.Yemediği zamanda çok üzülüyor hemen endişeleniyorum.Garip bir çelişki bu.

Neyse çocuğun anneannesi ve dedesiyle zaman geçirmesinin bir takım etkileri oluyor.Asıl onu anlatacağım.
"Yavrum o tabak bitecek ya da  hadi şunu da bitir." dediğim zaman İpek aynen şöyle cevap veriyor ve ben o an kopuyorum.
"Anneee lütfen ısrar etme,daha fazla yiyemem.Tansiyonum var.:))

??? Allah Allah

Hiç yorum yok: